Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem si Váš článek našel. Co do zpracování se neliší od celé řady ,,investigativců", prezentujících se na těchto stránkách. Jistě jste se tomuto svému ,,dílu" věnoval s max. zaujetím a pílí. A jistě i proto, abyste upozornil, resp. až ,,burcoval", že se ,,cosi", ba až mnohé řítí kamsi, a tak jste to ,,ventiloval na těchto stránkách. Proto chápu i Vaše rozhořčení, že článek nebyl zveřejněn dle Vašich představ tam, kam tedy podle Vás nepochybně, patří. Jinak, jde zde o tzv.(!) veřejný prostor, kde lze ,,leccos" prezentovat. vč. vlast. ,,tvorby". Ovšem o tom nerozhodujete ani Vy, ani jiný bloger, mně nevyjímaje, či různí ,,takydiskutéři". Není na škodu si tento fakt uvědomit. Tedy, lespoń občas;-)

0 2
možnosti
Foto

P.S.: dívám se na fotbal, a tam je to ,,jiný maso". A slávka zrovna dala gól!;-)

1 1
možnosti
Foto

Karma, to není vše, tady už chtějí, abyste ozdrojoval i váš vlastní názor.:-)

4 0
možnosti
Foto

Myslet si můžete co chcete. Věc druhá je, jak kdo své ,myšlení" prezentuje veřejně;-)

0 1
možnosti
Foto

I35v72o 29C61i36l20i10c98h

18. 3. 2021 20:41

Něco mi to připomíná. Nekomunikovala s Vámi jistá Terezka? Jestli jo, tak jste holt jste měl smůlu, že zase musela sloužit. Mně to poslala taky, ale s karmou atakující 35 i přes stažení mi to už bylo vlastně celkem jedno a tak jsem to dál neřešil. Když jsem včera potřeboval řešit to, že mi nejde opravit překlep v nadpisu, tak mi jedna jiná adminka pomáhala pozdě večer možná i nad její povinnosti, zcela nestandardně.

5 0
možnosti
Foto

Také mi psala v pondělí :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky