Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a81n 78R35á25ž 1909533194650

Dobře napsaný článek, jako jeden z mála na podobná témata!R^

0/0
19.3.2019 14:53

O81t31o 51J27u81r15n86e73č90k25a 2983110961153

Díky..

0/0
19.3.2019 16:00

J20i97ř69í 27Ř91e25z52n64í19k 4462362753555

Nový Zéland byl ale příkladem státu, kde to multikulturní soužití fungovalo, byť i na hrobech Maorů. To násilí tam bylo evidentně exportováno a inspirováno událostmi, které se staly na druhé straně zeměkoule. A pokud se zaměříme na separaci jednotlivých kultur, tak kde se to zastaví?

0/0
19.3.2019 6:43

O20t84o 71J68u94r30n51e67č97k22a 2793340271293

Zastaví se to tam kde to vždy bylo. na homogenních státních útvarech, kde budou žít lidé, kteří spolu žít chtějí a mají nějakou základní jednotící ideu.

Myslím že třeba taková Evropa 50-80 let takto celkem fungovala. Itálie byla Itálie, Francie Francií. Jistě že tam měli menšiny, ale ty nebyly tak veliké a byly nuseny respektovat většinovou kulturu.

Společnost stvořená jen ze samých menšin je nutně společnost fragmentovaná.

Kdyby dnes měla británie s někým bojovat, pochybuji že tam bude to společné odhodlání jako třeba během WW2. Maldí pakistánci budou věřit něčemu jinému, než mladí Angličané.

0/0
19.3.2019 16:00

V55l38a59d52i43m92í65r 36M70o16r54a26v42e20c 3718460793573

Zbabělost? Frustrace? Vyšinutí? Fanatizmus?

Z mého pohledu každý akt, kdy ozbrojenec čímkoli z jakéhokoli důvodu zaútočí na bezbranné lidi je obyčejná a prachsprostá zbabělost.

Na druhou stranu, všechno co nám život předkládá má nějaký důvod a je třeba se nad tím zamyslet. Tedy hledám odpověď na to, co nám, jako společnosti, mají takové útoky, a je jedno kdo je dělá, naznačit? Co děláme špatně?

+1/0
19.3.2019 6:28

J85a83n 44Z16í92m13a 3293755793847

Možná bych doplnil že k historii jak NZ a tak i AU patří to, že i když tam vládnou Britové, tak se ze stejných dob počítají jak muslimští přistěhovalci. Všechny etnika tam žijí v mnohem větším míru, jak v Evropě.

+1/0
18.3.2019 20:17

L63i69b19o74r 57P32o86p37o48v40s81k58ý 9229987238347

Přečtěte si poslední blog Jitky Moody. Do vyhledávače dejte Jitka Moody Magazín. Žila 5 let v Austrálii a ví, o čem píše. Blog se jmenuje

KDO NESE HLAVNÍ VINU NA VRAŽDĚ 49 MUSLIMŮ PŘI MODLITBĚ V NZ?

+1/0
18.3.2019 22:17

V88i47c 43S67k32a91l28i75c15k50y 2499696736895

Velice dobre a pravdive popsana situace. Diky za odkaz na blogR^

0/0
19.3.2019 0:01

V42l68a45d43i49m42í66r 24M44o82r97a71v33e54c 3678480493763

A pod ten článek bych se od A do Z podepsal.

0/0
19.3.2019 6:43

J82a10n 83Z53í70m38a 3453925943297

Krásný článek a samozřejmě Karma R^R^R^

+2/0
18.3.2019 20:11
Foto

J42o88h86a52n87a 16U72l66r24i38c11h50o11v44á 9787944271

Velkej respekt za snahu o objektivitu. Myslím, že je ohledně Zélandu opět spousta nejasností a od počátku to celé ztrácí smysl...Ačkoli zřejmě jen pro neznalé...Uvidíme, co se nakonec vyvrbí... Nic žádné masakry neomlouvá, ale je fakt, že média například neinformují o tom, že v rámci muslimského teroru zemřelo jen za rok 2018 minimálně 4.000,- lidí odlišného vyznání v Africe. Proč se vždy několik dní nepíše jen o tom, že muslimové vyvraždili kompletně křesťanskou vesnici, to jest rámcově několik stovek lidí? Jde o cílenou manipulaci a ovlivňování společenského mínění víceméně jednostrannou informovaností. A to je to, co štve všechny ty "rasisty, xenofoby a islámofoby"....Pak je možné, že Fendrych ( což je diagnoza sama o sobě) na Seznamu napíše, že je česká společnost nemocná...Já bych řekla, že je jen velice realistická a vidí věci v souvislostech. Krom toho, křiklouni kritizující české vidění reality rádi vytrhávají věci z kontextu . U nás obecně nejde o rasismus, ale o jakýsi souboj pravice s levicí. Zjednodušeně řečeno, nereálného idealismu s pragmatickým realismem.

+6/0
18.3.2019 19:16

L18u28d90ě60k 78T20o34n79d93r 3221352552565

Nevíme toho spoustu:

seznam islámských teroristických útoků: https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2019

databáze celosvětového terorismu: https://www.start.umd.edu/gtd/

nejhledanější teroristé FBI: https://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists (Ahmed, Muhamad, Abdul...)

0/0
18.3.2019 21:55

I95v53a60n 50M77i68n68á69ř 7812524327681

Nejlepší způsob boje proti současnému terorizmu by byl: Nepodléhat multikulturním snahám - nezodpovědných - o vzájemnou integrací s islámem.

+2/0
18.3.2019 18:35

P54a59v38e91l 65D61o19b59r35o68v25o34l29n62ý 1408951916614

Se stvořením Okamury nesouhlasím, ale jinak skvěle napsáno!

0/0
18.3.2019 16:25

S22l25a45v69o42m80í29r 91B56e35n71e94š 6792357350984

Nesouhlasím s tím, že Okamura stvořil Baldu.

Myslíte si, že bez Okamury by lidé nevěděli, že multikulturalismus je utopie?

Okamura nic nového neříká. Říká jen to, co lidé vědí i bez něj. Vítr do plachet mu fouká pouze proto, že ostatní jsou pokrytci. Lidé oceňují to, že on o tom alespoň mluví, kdežto jiní politici ani to ne.

Ale troufám si říci, že oči neotevřel nikomu. Ani tomu Baldovi ne.

+13/0
18.3.2019 16:10

O68t60o 97J21u78r87n16e91č25k98a 2613970381613

Jo, v podstatě souhlasím. Byl to ode mne pokus o určitý bonmot a oslí můstek. Okamurovi vděčíme za to, že díky tomu že je to takový "křikloun", tak ta témata pomohl rozšířit. Baldovi ale oči neotevřel ani Okamura ani nikdo jiný. Balda oči spíš zavřel. Kdyby mu to trochu myslelo, tak by mu došlo že jeho "snaha" bude kontraproduktivní. A to nemluvím o tom že mohl zničit lidské životy..

+1/0
18.3.2019 19:49

V32l98a37d10i32m39í22r 29M86o43r22a39v36e20c 3898740693133

Baldu a nejen jeho stvořil systém. Špatný systém, systém manipulací, zatajování a falešné propagandy, masívně podporovaný sprofanovanými médii, novináři a tak zvanými celebritami. Ten, kdo na chyby poukazuje, není tvořitel, naopak se pokouší zachraňovat chyby druhých.

A 100% souhlasím s tímto blogem http://www.jitkamoody.com/kdo-nese-hlavni-vinu-na-vrazde-49-muslimu-pri-modlitbe-v-nz/

0/0
19.3.2019 6:51

V54á41c56l47a80v 91M98á23c85h83a 1462433529287

TLDR. Jen bych měl jeden komentář k tomu, kdo vytvořil Baldu: Byl to jen a jen Balda, nikdo jiný.

Když začneme hledat řetězec viny, dojdeme ke dvěma věcem: zaprvé, všichni můžou za vše, zadruhé člověku upřeme právo rozhodovat se.

Každý je zodpovědný za své činy.

0/0
18.3.2019 16:07

V69l26a23d52i17m45í23r 94H72r58u70b33ý 4507743424749

Každý je odpovědný za své činy - to autor nepopírá. Jen se zabívá otázkou, proč k takovému činu ten za něj odpovědný sáhl. Zde je ta kauzalita.

0/0
18.3.2019 16:29

V44l76a28d69i97m25í74r 48K61r93a57m13a69r94i16č 9441355756269

Úvahy logické. Ale nejestvujú ďalšie dve možnosti? Na videách mi chýba čo i len jediné prestrelené okno, jediná diera po guľke v omietke, ....

0/0
18.3.2019 16:06

O40t47o 40J13u46r62n78e97č81k13a 2133720391243

Taky už ke mě tyto informace dorazily, ... no zatím jsem VELMI opatrný a preventivně skeptický, než akceptuji že šlo o nějakou tu false flag....

0/0
18.3.2019 19:51

M70i18c97h80a58l 70S65e56d27m45í71k 3209465786411

Použité analogie považuji za značně povrchní. Mašínové zabíjeli v situaci, kdy by jinak byli nejspíš odhaleni a zajati/zabiti. U Breivika ani Tarranta taková situační nouze v žádném případě nebyla. Spíš bych je přirovnal k vrahům na amerických školách, kteří také vůči nějaké skupině pojali kolektivní nenávist.

Moc nesedí ani teze, že Okamuru vytvořili vítači. Vítači mají mnoho seriozních kritiků, ale Okamura využil situace ke své demagogii. Bez vítačů by si našel jiný cíl, třeba Romy. Že Okamura stvořil Baldu je o něco realističtější.

+2/−2
18.3.2019 15:28

O21t39o 29J14u22r62n75e62č73k25a 2953680111143

Nemyslím si že vítači mají seriozní kritiky. To jsou obvykle jen méně radikální vítači, či vítači kteří by (z opatrnosti) postupovali pomaleji. (onu příslovečnou žábu by vařili pomaleji, aby si lépe zvykala).

Stran Mašínů, .. nepopírám že to byla jiná situace. nechtěl jsem ani tak srovnat ty situace jako takové, .. jako spíš jejich posuzování. Ale ok, možná šlo najít lepší analogii, která by ukázala, že násilný čin je posuzován různě, podle toho jaký status byl situaci přiřazen vykladačem události.

Chtěl jsem tím říct, že opravdu není nereálná možnost, že se o Breivikovi budou jednou učit jako o hrdinovi. Bude jen záležet, jestli Evropa projde nějakým krvavým konfliktem s Islámem, či nikoliv. A samozřejmě kdo z takového konfliktu vyjde jako vítěz.

+1/0
18.3.2019 19:56

L39u62d22ě97k 41T14o48n87d97r 3631652782615

Skvělý rozbor R^R^R^

Trefný je i poznatek: "Vítači vytvořili Okamuru. A Okamura Baldu"

+3/0
18.3.2019 14:14

J15o29s73e26f 58K66o44r16e49j38s 5579438548685

Zase si to tady tak nezjednodušujte, Okamura zde byl již před těmi "vítači", akorát ho tehdy víc zajímali cikáni ( romove), pak přešel na jiný level a jedním z výsledků je pan Balda. Pan Balda bude na stará kolena sedět, pani Baldová bude na stará kolena splácet dluhy za soudy a pan Okamura si prý staví v Praze nový dům. Zřejmě za své "poslanecké" peníze.

Ale blbí jsou ti vítači samozřejmě. A nebo někdo jinej.

+1/0
18.3.2019 14:36

L14u67d27ě46k 72T33o51n78d57r 3721552802985

Kdyby "vítači" (včetně politických elit EU) nezačali společnosti vnucovat své "pokrokové změny", tak by Okamura a jemu podobní byli zcela bezvýznamní lidé na okraji politiky. Takto má 13% voličů.

A pokud "vítači" budou dál tlačit na pilu, tak 13% nejen nezmizí, ale poroste. A i kdyby zmizel Okamura, tito lidé nezmizí, jen se přelijí k někomu jinému.

Takže začátek toho všeho je opravdu v těch "dobrose..."

+5/0
18.3.2019 15:09

J79o15s20e55f 86K63o95r40e56j33s 5869488358555

To by mohlo dávat smysl někde v Evropě, ale Čr si žije ničím netknutá jako před rokem 2015, veškerý boj se vede na internetu a bohužel na českých kolejích. Dobroseři jsou z toho venku.

0/0
18.3.2019 15:39

L44u34d93ě93k 61T68o79n95d18r 3501892192975

ČR je netknutá právě proto, že se zvedl odpor proti vítačům, takže si to politické elity (Sobotka a jeho vláda) rychle rozmysleli.

Copak máte tak krátkou paměť? Nevzpomínáte si na kvóty pro uprchlíky? Podělaného Sobotku, který nevěděl, jak se zavděčit EU a zároveň si to nerozházet u voličů? Na knížete Schwarzenberka osobně demonstrujícího na hranicích? Vyhrožování EU Erbánovi, že zastavil migranty na svých hranicích? Mnohatisícové demonstrace v Praze právě proti dobroserům? (Konvička, Okamura...) ...

Opravdu si nic z toho nechcete pamatovat?

+5/0
18.3.2019 15:50

O62t35o 23J63u70r70n13e48č74k92a 2143690931293

Koukněte, ale problém s Romy i problém s muslimy, tady bude stále a stále stejný, bez ohledu na to, jestli je Okamura charakter, nebo není.

Proto mě je jedno jakou má Okamura nebo jiný politik povahu. Zajímá mě jestli (politik) prosazuje to co věřím že muj život ovlivní pozitivně, nebo to, co věřím že můj život ovlivní negativně.

0/0
18.3.2019 19:59

M23i69c43h32a51l 20S63v71o82b48o32d65a 5708108266781

Propaganda manipulace. V každé válce od starověku po současnost byly určité formy propagandy tak, aby veřejné mínění bylo vždy směrováno tak, že jednání agresora bylo legitimní a omluvitelné.

V dnešní době internetu a neuvěřitelného množství pravdivých a lživých zpráv je propaganda přizpůsobená. Jakékoli nesouhlasy je dnes možno elegantně pojmenovat jako "fake news", proti kterým se musí bojovat a to na obou stranách barikády. Z obou stran jsou názory protivníků "fake news".

Takže jsme v situaci, kdy se "vyvinul" neuvěřitelný dvojí metr a podle něho měří nejen odpůrci migrace, ale i jeho příznivci.

Kdokoli napíše jakýkoli názor, tak je předem onálepkován kavárníkem, vítačem, sluníčkářem (bez ohledu na poměr vítání) a na druhé straně ruským trolem, putinovým agentem, kremlobotem (bez ohledu na poměr odmítání). V takovém prostředí se budou střílející psychopaté etablovat vždy, protože budou mít pocit, že jsou zadupáváni propagandou, bez ohledu na fakt jestli je pravdivá, nebo lživá.

Řešení? V současnosti neexistuje, protože v politice nemáme státníky a diplomaty ( a nejen té české), ale politické figurky, pro které jsou podstatnější politické body, které se neslučují s lidskými právy a humanitou. Humanita, ochrana slabšího a politický kalkul nepůjdou dohromady nikdy.

Takže tu máme například francouzského prezidenta, který očividně používá svoji politickou moc i mimo Elysejský palác, ale je jeden skandál za druhým. V minulosti beze studu prohlásil, že mu ve Francii nevadí salafističtí imámové. Klidně se nechá vyfotit s imigranty, kteří ukazují vztyčený prostředníček, aniž by se veřejnosti a francouzským voličům omluvil. Tím sám "mimo řádky" vztyčil prostředníček. Jak takový člověk může být důvěryhodný politik,který boj proti nenávisti myslí vážně? Salvini o něm prohlásil, že je pokrytec a tlučhuba, který si "solidaritu" pouze bere do huby.

Logicky dokud tu budou Macronové, Junckerové, Merkelové a další figurky bez lidské soudnosti, tak ke změně k lepšímu nikdy nedojde.

+13/0
18.3.2019 13:45

V95á90c25l91a92v 90F80i40s81c77h40e35r 1300644609705

Dalekosáhlé úvahy a rozbory, kterými se zaobírá mnohá politická i kulturní tvorba. Zločin a trest, oko za oko, zub za zub. Základem je atavismus lidských smeček soupeřících o zdroje a všechny možnosti přežití. Zabili jste mi strejčka, tak tady máte ... Nebo: některý Maďar taky nemůže z to, že je Maďar (vše pan Jaroslav Hašek). Drtivá většina válečných konfliktů v historii byla doprovázena ideologickou masáží živenou na bázi rozdílné ideologie (víry) a jiné národnostní (etnické) příslušnosti, ve skutečnosti opět skrytý boj o moc, území a zdroje. V dobách míru jsou vražednické excesy podmíněny stavem excitace mentálně vychýlených jedinců na celý komplex podnětů (opět ideologie a mediální vliv). Podobné chování lze spatřovat např. i tam, kde se hovoří o tzv. testosteronové idiocii, nebo rvačkách fanoušků fotbalových klubů. Faktem zůstává, že konzumem a blahobytem přežraná euroatlantická civilizace si za prvé nedovede poradit s fanatismem středověkého tmářského náboženství a za druhé s přílivem migrantů agresivně se dožadujících stejných existenčních podmínek. Opět příprava na válečné šílenství.

+8/0
18.3.2019 13:37

M19i58c25h34a35l 11S67v53o37b61o18d43a 5668788556201

R^

0/0
18.3.2019 13:46

O55t82o 21J73u87r25n87e86č48k77a 2703800101153

Proto jsem přesvědčen, že nejstabilnějším státem je stát co nejvíce homogenní. tím proboha nemyslím nějakou čistotu rasy, měření lebek, atd. myslím tím společenství lidí sdílejících co nejvíce společnou historii, historickou zkušenost, jazyk, kulturu, náboženství... A se sousedy prostě spolupracovat na pricipu já pán, ty pán.

Ale rozumím kudy se berou úvahy multikulturalistů. Oni si myslí, že bude jen nějaké krátké období chaosu, kdy se to všechno semele, ale nakonec se to uklidní a jako výsledek tady bude nějaká ta smísená globální civilizace ala Star Trek. No, nakonec by to tak možná dopadlo, ale trvalo by to staletí. A stejně by se podle mě v průběhu zase ty jednotlivé části separovaly. byť podle jiného klíče než jsou soudobé národy.

+7/0
18.3.2019 14:03

J55i58r23i 30T97i27c72h64y 2706619342467

Skandinavske staty Norsko, Svedsko, Dansko, nez si vpustili nezadouci vetrelce. Jeden jazyk, jedna narodnost, jedno nabozenstvi, idealni homogenni spolecnost bez jakychkoli duvodu k rozporum.

+2/0
18.3.2019 17:20

L46a81d45i97s28l18a89v 25H46a42š26k82a 4983386571190

No a potom je zde ještě možnost "konspirační", false flag, o které se ovšem přemýšlet nesmí

+1/0
18.3.2019 13:34
Foto

L77i76b87u46š55e 19P88a53l72k15o54v18á 5731733477239

těch konspirací se vyrojilo hned dost, máte pravdu, třeba to že se někdo zlobí že Nový Zéland hlasoval proti Izraeli-takový nesmysl že8-o?To že před dvěma lety Netanyahu hrozil, že to bude vyhlášením války přece nemohl myslet vážně...jenže pak jak vrát takové politiky vážně i v jiných prohlášeních?

Benjamin Netanyahu reportedly told New Zealand’s foreign minister that support for a UN resolution condemning Israeli settlement-building in the occupied territories would be viewed as a “declaration of war”.https://www.theguardian.com/world/2016/dec/28/netanyahu-told-new-zealand-backing-un-vote-would-be-declaration-of-war

0/−1
18.3.2019 13:54
Foto

L55i79b35u72š50e 15P61a87l80k71o57v45á 5791463427609

R^souhlas a karmaR^

před útokem vydal prohlášené kde hovoří o očištění sví země od invazorů a to nejen od muslimů, ale také Romů, Indů, Afričanů Turků a semitů-a tady bacha, židé jsou také semitský národ.....Mandelu pak definuje jako teroristu.-takže pokud s tímto někdo soutní tak to je mazec:-/

Europa, la terra delle sue origini, culla di quella «razza pura» che lui vuole difendere e liberare dagli «invasori»: islamici, rom, africani, indiani, turchi, semiti. «Il mito del melting pot deve finire» scrive, arrivando a definire Nelson Mandela «terorista https://www.corriere.it/esteri/19_marzo_15/killer-christchurch-combatto-contro-invasori-mi-ispiro-breivik-luca-traini-a4f09eae-46fa-11e9-93fb-6bb49234797c.shtml

0/0
18.3.2019 13:26

P70a62v74e26l 87H28r90d37l17i71č60k14a 2611198880729

Víte, Já jsem projel internet ihned po akci a dospěl jsem k závěru, že ruku do ohně co se stalo bych za to nedal a hlavně se mazalo a mazalo. Proč? A další věc proč právě na Novém Zélandu, kde vlastně islámská komunita je téměř nulová.

+5/0
18.3.2019 12:46

O91t20o 31J21u56r84n60e41č95k51a 2133930471353

To je samozřejmě další věc. V článku vycházím z toho, že se událost opravdu stala tak jak nám byla předložena. jestli se ukáže že to bylo nějak jinak nevím, ale na obecném závěru z článku si myslím to moc nemění.

+1/0
18.3.2019 13:00
Foto

L77i56b27u36š27e 46P65a75l62k50o27v25á 5831763227509

třeba se někdo zlobí že Nový Zéland hlasoval v ONU proti Izraeli a když tam teď mají být ty volby tak ...kdoví, šílencům do hlavy nikdo nevidí...

Benjamin Netanyahu reportedly told New Zealand’s foreign minister that support for a UN resolution condemning Israeli settlement-building in the occupied territories would be viewed as a “declaration of war”.https://www.theguardian.com/world/2016/dec/28/netanyahu-told-new-zealand-backing-un-vote-would-be-declaration-of-war

0/−1
18.3.2019 13:49

V65i69k25t72o83r 47Š49e90d57i76v25ý 8496471400116

Dokud je muslimská komunita velmi malá, může i poměrně malý počet podobných kriminálních činů (v optimálním případě ve spojení s obecným odmítavým postojem k islámu) vést přinejmenším k zastavení jejího růstu.

0/0
18.3.2019 14:05
Foto

L64i20b70u15š84e 51P20a91l73k88o25v96á 5791543857699

to nevysvětluje proč Australan mluví o očištění své země od invazorů a jede spáchat útok na Nový Zéland-navíc je zajímavé je že mluví o invazorech ačkoliv z pohledu původních obyvatel Austrálie by měl být invazorem on a jeho předci-cituji:

Celková velikost populace původních obyvatel v době zahájení evropského osídlování je odhadována na 350 000 osob. Následujících 150 let pak vlivem rozšíření infekčních nemocí přinesených Evropany a násilného přesídlování spojeného s kulturním rozkladem prudce klesala. Odebírání dětí, jež by podle některých historiků i samotných Aboriginců mohlo být dle jistých definic považováno za genocidu, pravděpodobně také přispělo ke snížení populace. . Po referendu z roku 1967 a následných změnách ústavy získala federální vláda pravomoc uplatňovat moc i s ohledem na původní obyvatele kontinentu, čímž jim bylo přiznáno postavení rovnoprávných občanů. Tradiční vlastnictví země nebylo uznáváno až do roku 1992, kdy Australský nejvyšší soud v případu Mabo v. Queensland (No 2) odmítl představu Austrálie jako „prázdné země“ (terra nullius) v době jejího zabrání Evropany

0/0
18.3.2019 15:06
Foto

L87i56b58u11š21e 46P70a20l38k18o85v34á 5611353937699

Libuše Palková 51379

Facebook

Blog

Stáří prvního lidského osídlení australského kontinentu je odhadováno na 65 000 let.[3] První Australané přišli přes pevninský most a úžiny z dnešní Jihovýchodní Asie. Obří vačnatce vyhubili lovem[4] a krajinu změnili žďářením.[5] Většina z nich byla lovci a sběrači se složitou ústní tradicí a systémem duchovních hodnot založených na úctě k zemi a víru v tzv. „Čas snů“ – Dreamtime. Ostrovy Torresovy úžiny a části severního Queenslandu dále obývali ostrované z Torresovy úžiny, etničtí Melanézané. Jejich kultura však byla od dnešních Austrálců odlišná

V roce 1770 se James Cook plavil podél a mapoval východní pobřeží Austrálie, jež pojmenoval Nový Jižní Wales a zabral pro Velkou Británii. Poprvé přistál v Botany Bay, objevy jeho expedice pak daly podnět k vytvoření trestanecké kolonie. Britské zámořské teritorium Nový Jižní Wales vzniklo osídlením Port Jacksonu kapitánem Arthurem Philippem a jeho flotilou First Fleet 26. ledna 1788. Toto datum se později stalo australským národním dnem, Dnem Austrálie. Země Van Diemena, dnes známá jako Tasmánie, byla osídlena v roce 1803, samostatnou kolonií se stala roku 1825. Oficiálně Spojené království vyhlásilo své nároky na západní část Austrálie roku 1829. https://cs.wikipedia.org/wiki/Austrálie

0/0
18.3.2019 15:07

O76t98o 16J33u19r86n96e52č84k25a 2383120951903

No ok, tak kdyby existoval nějaký boj původních autralanů Aboriginců za zpětné získání země, měl bych pro to pochopení. Nicméně ten čas už asi prošvihli, nehledě na to, že jsou v takovém stavu, že by se bez současných australanů už asi ani neobešli, respektive by se obejít nechtěli.

Teď je tedy doba, když se objevují noví zájemci o tuto půdu a uvidíme, jestli její soudobí vlastníci také prokaučují dobu kdy je reálné si vlastnictví té země uhájit, nebo zda ji uhájí..

Každopádně platí nevyslovená otázka z mého článku: Lze to bez konání zločinů? A kdy je ta doba kdy "boj" už není zločinem, ale prostě bojem? (kdy nejde o kriminální akt, ale o válečný akt) ??

+1/0
18.3.2019 20:06
Foto

L90i88b45u40š53e 39P19a32l24k39o57v44á 5211253737219

v tom případě islámští teroristé se mohou také považovat za bojovníky a ne teroristy-tedy ti kteří vyhlásili válku západnímu světu, ale rozhodně to nejsou všichni-podobné dilema můžeme vidět v Izraelsko-Palestinském konflitktu

0/0
18.3.2019 21:15

L84u50d79ě37k 10T37o68n69d41r 3841602662205

Já si myslím, že australský terorista si vybral Nový zéland, protože tam mají město se symbolickým názvem: Christchurch - Křesťanský chrám - a v něm stojí muslimské mešity. Je to symbolické.

+6/0
18.3.2019 15:15

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz