Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

(Ronald Reagan: Stát má lidi chránit, nikoli řídit.)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem hlavné zmatený, když čtu: left, right, neznámé....!

1 0
možnosti

No, máte pravdu, ta čengliš není ideální.. :)

0 0
možnosti

Orbán není konzervatista, Orbán je jen tlusté prasátko, v tom si dovolím nesouhlasit.

V mnohém jsou Vaše postřehy, pokud jsou Vaše, zajisté přesné, v něčem jsou spíše zbožným přáním.

Ale nemyslím, že by šlo o revoluci, protože, když už nic jiného, pořád chybí vůdce.

Jde nejspíš, mohu se ale samozřejmě mýlit, o evoluci, tedy vývoj, který spěje k zániku, nutno podotknout přirozenému, civilizace.

To, co nazýváte kontrarevoluce, jsou jen záchvěvy "umírajícího času", přičemž její představitelé, nejsou představitelé "obyčejných a prostých" lidí, ale příslušníci elit.

A když už jsme u Číny, budoucnost patří bezesporu Číně, která byla vždy větší a mocnější než Západ.

2 0
možnosti

Já si Karle hlavně považuju, že jste mi napsal příspěvek, který vypadá že je myšlen vážně a není jen parodií něčeho co napsal někdo jiný. Tedy až na první větu.

.

Jinak: Revoluce za prvé mít (jednoho) vůdce nemusí, za druhé nikde není psáno že žádní (vůdci) nejsou.

Evoluce, revoluce... Ony i revoluce jsou součástí evoluce (nebo devoluce).

Kontrarevoluce že je věcí elit? No některých asi ano, stejně jako některých "obyčejných" lidí. Ony ty zájmy jdou na příč třídami.

Že naše civilizace spěje k zániku a přichází věk Číny, tak v tom se asi shodneme. Jen já se z toho neraduji, nepatřím mezi sebemrskající a selfhate zápaďany. A pořád si myslím, že i když ta západní civilizace už nebude number 1, může tu být aspoň něco co je k žití.

.

0 0
možnosti

Punk's not dead!!!

2 0
možnosti

Vida - zdá se, že jsem punker:-).

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS