Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Pěkné, kdoví možná to tak nějak bylo a je...Padouch nebo hrdina my jsme jedna rodina?!;-D

1 0
možnosti
Foto

Když se po ́89 začal Halík více zjevovat, okamžitě se mi s ním asocioval inkvizitor, bazilišek. Snad je tím dosud determinován můj přístup k němu, protože já ho za důvěryhodnou osobu nepovažuji.

1 0
možnosti
MK

R^R^R^ Pro někoho to byl příběh (přepis nahrávky!;-)) opravdový, ale již od první zmínky o jidášovi bylo jasno.

Klamavá opravdovost je ukryta v trefném popisu těchto dvou mužů z dnešního pohledu.

Dobré.

3 1
možnosti
JR

J68a52n 10R65á47ž

27. 10. 2018 19:08

Já bych zlom v myšlení Halíka posunul někdy do roku 1994,kdy se z Halíka, výtečného teologa a křesťanského myslitele začal transformovat do Halíka -mizerného politika.

5 1
možnosti

Rv

Tak jsem Vám naletěl! Nabídnul jste mi skutečný přepis rozhovoru od estébáka a místo toho jde jen o estébáckou lidovou tvořivost! Fuj!

!!

3 5
možnosti
OJ

Estébáckou tvořivost? Spíš takový žert.

5 3
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky