Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39a81r92i83e 33B72r82e55t13h32o94v64á 2485852926243

Velká karma za perfektně napsaný blog R^R^R^ Je to hodně smutné, co se děje...

0/0
11.7.2018 11:54

O20t73o 56J45u79r76n16e15č58k62a 2413720591613

Stará dáma se klidně zeptala policisty proč se v parku mohou konat muslimské hromadné modlitby a křestanské nesmí. (zákon zakazuje oboje). Policista se jí snaží umlčet. A druhý den si pro ni přijdou domů a zatknou ji. Vše natočené a k dispozici.

.

Jak tohle obhájíte? Zase slovem "nácek"?

+2/0
31.5.2018 15:31

O29t84o 93J17u93r32n32e69č24k59a 2423670891853

Mimochodem. Ve Finsku soud osvobodil migranta, který znásilnil 10 letou holčičku. S odůvodněním že je to v jeho kultuře běžné. A TO je přesně to plíživé co se děje, co nás vaří jako žábu na pomalém ohni. Přesně PROTO Tommy Robinson reportoval o případu, aby se to netutlalo a aby to nebylo normální i pro naši kulturu.

.

https://www.dailystar.co.uk/news/world-news/700872/migrant-rape-sexual-abuse-finland-supreme-court-girl-10

+2/0
31.5.2018 15:27

A97l40e14š 51M71o47r60b58i13c27e74r 2619752875341

Vyznavač kolektivní viny a kriminální recidivista dostal za porušení podmínky flastr.

Co je na tom podivného???

0/0
31.5.2018 11:14

M69a40r20t94i50n12a 19F70r40a90n70z90o50v58á 1962130211862

https://franzova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=664957 Díky že jste se ozval, já jsem si včera také dovolila napsat a nejenže na mě vyrukoval pan Šebesta se stejnými pseudoargumenty, ale admini mě pro porušení kodexu vyšoupli na soukromý blog... tak nevím co jsem provedla ;-D Co jste napsal, podepisuji! Karma samozřejmě! Ještě upozorňuji, že na Reflexu se ozval žurnalista pan Púr a kupodivu se to dá číst.... není to až tak "mainstreamové" jako obvykle!

+2/0
31.5.2018 7:49

L29i16b28o57r 88P10o22p10o70v81s75k42ý 9419557448447

Cituji: "Bohatství jim přeji." Promluvte si s nějakým obyčejným Britem. Možná zjistíte, že je Británie země, která díky masové imigraci zchudla a kde jsou velké rozdíly mezi bohatými a chudými.

0/0
31.5.2018 7:28

O54t28o 31J72u48r83n87e68č73k59a 2113550201103

Jo, to máte pravdu.

+1/0
31.5.2018 14:59

J16a24n 62B73u56r80d16a 4222519201812

Předně je třeba doplnit, že Robinson byl za úplně stejný čin před rokem odsouzen na tři měsíce podmíněně se zkušební dobou 18 měsíců. Věděl, že u tohoto soudu je natáčení zakázáno, stejně to dělal. Když je někdo v podmínce a udělá naprosto to stejné, za co tu podmínku má, tak to o něčem vypovídá.

Co se týče věci samotné, důvodem zákazu informování o té kauze je, že anglický zákon o pohrdání soudem umožňuje zakázat informovat o soudním řízení až do jeho konce. Příčinou je pricnip, že porota své rozhodování musí zakládat pouze na důkazech provedených u soudu a proto je zde snaha zabránit mediálnímu pokrytí. Důvodem je prostě to, že porotce by mimo budovu soudu mohl vidět nebo slyšet něco, co by jej mohlo ovlivnit v rozhodování o vině obžalovaného. Proto jsou také porotci často výslovně instruování, aby nehledali na internetu věci spojené s případem, v jehož porotě sedí. Navíc v případě, kdy je zde více navzájem provázaných řízení, lze tento zákaz uložit i na dobu po vydání rozsudku v jednom z těchto řízení. Důvod zůstává samozřejmě stejný - takto ovlivnění porotci můžou zakládat porušení spravedlivého procesu, v kterémžto případě trpí řízení vadou, pro kterou nelze obžalovaného odsoudit. Proto třeba reportéři, pokud u soudu natáčí, musí někdy počkat, až je celé řízení skončeno, aby konečně mohli tu natočenou stopáž odvysílat. Což asi Robinsovi, který živě streamoval, nikdo nevysvětlil.

Nejvtipnější na tom je, že ze všech nejvíce toto povykování nahrává těm obžalovaným, protože pak na základě ovlivňování poroty před nabytím právní moci rozsudku mohou založit odvolání nebo obnovu řízení z důvodu porušení práva na spravedlivý proces, neboť - znovu - porota musí svoje rozhodnutí zakládat pouze na důkazech provedených u soudu. Tomuto moc nepomáhá, když plešky zaplevelí internet blogísky o "muslimských pedofilních násilnících" (viz http://www.bbc.com/news/uk-13905765)

+4/−3
30.5.2018 18:38

P50e41t37r 94B96r58o24d56s15k14ý 5776803485489

...... skvělý !,- snad byste ale mohl vysvětlit tem českejm nevzdělancům takovou jednu, jedinou větu z vaší odborné úvahy,- viz : "Příčinou je princip, že porota své rozhodování musí zakládat pouze na důkazech provedených u soudu a proto je zde snaha zabránit mediálnímu pokrytí.",- ....... pro znalce anglosaského práva, jako jste Vy, by neměl byt problém analyzovat právní aspekty kauzy "Novičok"!, ,- tak sa do teho porádně vopřite;-D;-D a hlavně nám vysvětlite proč to v tomhle případě bylo bez poroty, bez důkazů a s maximálním mediálním (světovým) pokrytím!,- JUDr. Burdo !!!

+9/0
30.5.2018 20:08
Foto

P45e27t59r 83Š38e98b66e89s70t74a 8618790669987

Píšete ty vaše selskorozumové nesmysly. Ten případ nebyl před soudem, takže ta vaše humoristika je absolutně zbytečná. Nikdo ani netvrdí, že byl případ souzen Crown courtem. Jedná se totiž o něco úplně jiného než soudní proces, vy soudkyně Barbaro.

+4/−5
30.5.2018 20:28

P37e41t76r 21B89r97o51d59s72k75ý 5106853975149

...... žišikriste, to sem si dovolil hodně, žejo?!,- tak mi to simVás vysvětlite Vy, ten zásadní rozdíl,- když sa ve VB stane trestný čin - kriminální čin, tedy po našem zločin (Robinson vers. Novičok) a v jednom případě je "pachatel" dopaden, odsouzen ve zkráceným řízení a média dostanou zákaz o kauze informovat!,- nóóó, a v tem druhým případě je pachatel NEZNÁMÝ, NEJSOU důkazy, pachatel není souzen,- ALE !!! spravedlnost a soudní pravomoci si mimo justiční systém přivlastní prime minister a jen tak, mýrnyx-týrnyx, označí viníka a navíc si cíleně a účelově objedná mediální (globální) kampaň vůči pomyslnému zločinci !,- ...... sice nevím kdo nebo co je Barbara, ale Šebesta by mě mohl konečně uvét do vobrazu, žejo?!

+7/0
30.5.2018 21:01

J95a38n 42B23u35r20d63a 4562379221202

Jak psal pan Šebesta - mícháte jablka s hruškama.

+1/−2
30.5.2018 22:29

O25t59o 70J62u42r27n91e25č93k76a 2713100691573

Nechápu že máte žaludek na to zlehčovat to konání pedofilního gangu. Stovky holek má zničený život, ale pro vás je to zdroj pobavení a příležitost blejsknout se vtipem o pleškách a blogískách. Ale nešť, váš žaludek.

.

Je zajímavé jak účelově někteří zapomínají na názor gurua Havla, který říkal, že nejen na literu zákona, ale i na jeho ducha je třeba hledět. Ten zákaz referovat o případu je v zákoně zdůvodněn obavou, aby referování neovlivnilo rozsudek. Pominu-li chabou důvěru v soudce a jejich integritu, je tam ještě jedna věc: Robinson byl zatčen za nahrávku kde se obviněných ptá: "Jaký je váš pocit z rozsudku?" Můžete vidět na videu. Je tedy zřejmé, že tato reportáž již rozsudek nemohla ovlivnit.

.

Z toho plyne že obava aby Robinson neovlivnil průběh procesu je jen záminka. Ve skutečnosti šlo o dvě věci. Za prvé, zabránit tomu aby se na veřejnost dostaly zrůdné detaily pedofilního případu. A za druhé zbavit se Robinsona a odstrašit každého, kdo by si odvážil otevřít pusu.

.

Fakt nechápu jaký případ by se ještě na západě musel stát, jaké by měl mít parametry, aby i ti nejidealističtější a nejdůvěřivější lidičky, věřící v existenci západu z 20 století, nahlédli že se tam ustavila normální totalita.

+1/0
31.5.2018 15:09

J50a92n 66B85u17r37d23a 4672849741462

Prosím vypíchnout větu, ve které zlehčuji konání pedofilního gangu. Jelikož v posledním odstavci výslovně upozorňuji na to, že to povykování okolo nahrává maximálně samotným obžalovaným, nelze než uzavřít, že jednoduše sprostě lžete.

0/0
31.5.2018 15:44

J29a66n 41Z87i97e80g13l64e10r 1741476801968

Jurnečka lže. Navalnyj není zavřený na dvě hodiny, ale na třicet dnů. V Rusku je spousta vězňů svědomí, kteří jsou zavřeni na roky za záležitosti, za které se v Česku a v ve Velké Británii dávají maximálně pokuty.

+3/−14
30.5.2018 16:54

T39o58m18á70š 14P37í33c37l 3726643841277

Tak to by Tommy Robinson musel v Rusku dostat přinejmenším torturu.

+1/0
30.5.2018 18:25

O95t70o 30J83u96r57n74e94č26k23a 2603590361943

Ziegler lže. Navalnyj byl několikrát zatčen, když se nepozorován dostal na nepovolenou demontraci, .. a vzápětí byl propuštěn. A i v těchto případech nás o tom média bombardovala týden. Přesně jak jsem napsal.

.

O jeho zavření na 30 dnů, o kterém píšete vy, nás média bombardovala půl roku. ;-D

0/0
31.5.2018 15:11

R95o67b45e68r82t 12T21r69o55š58k28a 6519620578509

Je to šílené, co se dnes v západní Evropě děje.

A Albion, to je srdeční záležitost, tam to zvláště bolí.

Doufejme, že se Britové probudí.

+12/0
30.5.2018 16:52

M18i55l11a55n 70T12e20l82a79ř13í26k 6710845796265

Bohužel je pozdě.

+7/0
30.5.2018 17:43

T96o58m43á19š 41P65í90c13l 3806813161357

Je pozdě, i kdyby se probudili ještě dnes.

+4/0
30.5.2018 18:25

O25t70o 65J54u93r27n54e17č67k58a 2143650911853

Pozdě. Už mohou sloužit jen jako odstrašující příklad.

0/0
31.5.2018 15:12
Foto

P83e65t65r 66Š39e35b88e39s60t69a 8188530259847

Tak a teď trochu reality k těm vašim domněnkám. Nehodlám rozebírat násilnickou minulost fotbalového chuligána Yaxley-Lennona/Robinsona/McMastera/Harrise, jen k soudu.

V první řade on sám přiznal, že pochybil. V principu jde totiž o to, že v tuhle chvíli mohou obhájci operovat tvrzením, že nejde o spravedlivý proces, protože je porota ovlivněná právě těmi Robinsonovými bláboly (mimochodem jeho komentáře byly dost mimo mísu a vycházely z anonymního internetového článku). V důsledku tak jeho exhibice uškodila celému případu.

Nebyl "odsouzen během hodiny" - tento trest podmínečně obdržel již loni za stejné chování (opět stejný princip - poškozuje v důsledku obžalobu), a protože podmínku porušil, byl tento trest aplikován. Nic zvláštního.

Na případu není nic nestandardního, to jen různí náckové a konspirátoři hledají, jak se povozit na zádech různých oveček, které se ani neobtěžují posbírat si informace.

+11/−16
30.5.2018 16:22

O27t51o 29J72u63r76n93e22č24k57a 2313540401723

Každý případ má své vlastní líčení, tedy to že byl v podmínce, neznamená že k dalšímu skutku nedošlo k dalšímu líčení. A to proběhlo a trvalo cca hodinu. Ostatně podmínka byla uložena rovněž za informování.

.

Pravda je také to že mu neposkytli jeho advokáta kterého výslovně žádal.

.

Je také zajímavé jaké máte pochopení pro takovéto tresty za pochybení. Když člověk vezme v úvahu v čem ono pochybení spočívalo - v informování o případu o které bylo zakázáno informovat. (pročpak?)

.

Jestli jeho komentáře byly mimo mísu mě nezajímá. To jsou komentáře kdekterého komentátora. Komentáře jsou subjektivní. Možná kdyby na informace neuvalili embargo, lidi by ocenili informace i z jiných zdrojů.

.

Soudce by se rozhodně neměl nechat ovlivnit názory veřejnosti. Pokud se toho obávají a proto udržují soudní líčení za zavřenými dveřmi, je něco shnilého na britských soudcích.

+11/−4
30.5.2018 16:39

O57t47o 54J76u26r55n80e35č47k24a 2513790451843

A náckové a konspirátoři? To jsem si měl všimnout, tyhle labely ukončují každou debatu.

+5/−2
30.5.2018 16:40

R19u94d46a 50S11l69a89v25í39k 5403118256901

Přemýšlejte, když píšete.

O případu bylo zakázáno informovat PROTO, aby nedocházelo k ovlivňování poroty.

+2/−1
30.5.2018 16:51

O71t51o 17J44u84r94n26e80č22k25a 2403360691143

Podívejte se na video z Robinsonova přenosu. Ptá se Pakistánců: "Jaký je váš pocit z rozsudku?"

0/0
31.5.2018 15:13

O91t14o 15J31u83r40n18e13č28k21a 2803530701813

Ale i kdyby. I kdyby porušil tento zákaz. Uvědomte si že tento boikot na informování není v UK běžný u každého procesu. A jinde by ovlivnění poroty nevadilo? Pouze u tohoto případu by to hrozilo? nedokážete si v kontextu britské reality domyslet že účelem je zamezit aby se o detailech zneužívání stovek britských dětí muslimským gangem mluvilo na veřejnosti?

.

Co je Robinson za kriminálníka? Koho okradl? Koho zabil? Koho zneužil? Nikoho. Jen informoval o pedofilní kauze o které se ostatní báli mluvit. Udělal to poprvé a dostal podmínku. Udělal to podruhé a jde bručet. Fakt zločinec. A takový systém vy omlouváte, jen proto že jste si kdysi zvolili stranu a v zájmu udržení psychické stability ji už nemůžete zpochybnit. Ale pravda je jinde. Já byl taky prozápadní. Ale to neznamená že do konce života budu sám před sebou i před ostatními předstírat, že se se západem nic nestalo a že je to pořád ten stejný západ ke kterému jsme vzhlíželi za komančů.

0/0
31.5.2018 15:19
Foto

P42e18t24r 75Š11e64b19e82s40t79a 8668840289147

Protože píšete “soudce by se rozhodně neměl nechat ovlivnit”, nevíte o angloamerickém právu evidentně nic. O vině rozhoduje porota z lidu.

+3/−1
30.5.2018 20:23

T95o79m15á23š 40V65y97o21r34a18l 5273836811673

Karma. Rovnez se (ne)divim, ze mainstream mlci, stejne jako bojovnici za "svobodu cehokoliv". Co kolegialni (pseudo)zurnalisti? Co maji tolik obav o svobodu slova, predevsim toho jejich spravneho. Prakticky nic, jak nejde o Rusko, tak ticho po pesine.

+11/−3
30.5.2018 16:11

V32l95a63d41i33m43í47r 14H11r64u35b15ý 4947183724359

Nehodnotíte zcala pravdivě. Nikdo totiž nebere nikomu svobodu s činy jiných nesouhlasit a ukázat na ně prstem. Takové tvrzení je lží.

Nesouhlasíme se znemožňováním jednání svobodných lidí (shlédnutí divadelního kusu) jedinci, kteří si usurpují právo soudit a trestat (znemožněním pokračování představení).

Pokud byl scénář představení nezákonný (podle "trestajících"), nechť podají trestní oznámení.

PS (pro nechápavé): Nehodnotím představení, neviděl jsem ho a nemíním soudit z vytržených souvislostí. Jen chci bránit tomu, aby tady rozhodoval soudce Lynch (zatím lynčující jen blokováním představení). O tom, co je zákonné (a tedy dovolené) a co nezákonné rozhodují soudy (doufám, že nikoliv "zatím ještě").

+1/−1
30.5.2018 15:49

O60t84o 66J90u77r49n87e35č70k89a 2473980541283

Já nevím. Já těm lidem nevěřím že chtěli nějak nastavovat zrcadlo. Komu jako? Pokud by to byla pravda, museli by najít odvahu udělat představení i v opačném gardu. A teprve pak by ono zrcadlo ukázalo kdo opravdu je a kdo není pro svobodu slova.

.

Takhle je zřejmé, že lidi kteří by zavírali za každou domnělou urážku muslima chtějí abychom tolerovali urážku křestanů. Já jim to nežeru.

+11/0
30.5.2018 16:43

V72l77a60d82i89m95í28r 28H59r25u29b94ý 4177193324539

Já přece netvrdím, že máte někomu věřit. Podstat mé diskuze je v PS. Dočetl jste až tam?

0/0
30.5.2018 18:26

J56o38s19e38f 47P36a46v25e69l65k78a 5861447927832

Disidenti za socíku porušovali nespravedlivé zákony. Jestliže státní, soudní a silová část státu nereaguje a odmítá pod rouškou svobody projevu zasáhnout, došlo k nenásilnému násilí "Slušných lidí" při zahájení sprostoty - pornografického ponižování státního symbolu a svátku narození Božího syna. Při scéně znásilnění začala protestovat nějaká malá skupina křesťanů, byli vyneseni z divadla. Zastánci bezmezné svobody si stále neuvědomují, že byl v této hře napaden náš stát a osoby, které jsou nejvzácnější nezanedbatelné části našeho národa. Jako jedna země musí lidé vzájemně chápat druhé, ale to je právě ten účel hry: ponižovat a podrobovat náš stát rozdělením, kde stojí ze sta 47:47 (Průzkum o nejlepšího mezinárodního politika vyhrál prezident Zeman, stejný počet respondentů ho hodnotil jako nejhoršího.)

0/0
31.5.2018 11:06

V84l60a38d53i14m88í76r 54H29r16u41b34ý 4507713814429

Pokud bylo v představení něco v rozporu se zákonem - podejte trestní oznámení (máte-li představu, který trestný čin byl spáchán. Soud rozhodne, zda "stát" (koho máte v této fázi na mysli?) jednal správně.

To však vůbec neznamená, že je omluven jiný trestný čin.

0/0
31.5.2018 14:48

E78v12a 26H42a19s88n25í80k45o40v45á 1224331276414

Množina Morální je trošku větší než množina Zákonné. Ano, před jistou dobou rozvedení a nevěrníci chodili kanálama a dáma ukazující kotník byla označená za lehkou a nehodnou dobré partie. Ale opravdu jsme už dospěli do doby, kdy je normální plivat na lidi, kteří jsou pro jiné svatí (ať už je to Ježíš, Mohamed nebo vaše matka)? Už je normální utíral si intimní části státními symboly?

Holka, která počůrala Korán, vyvolala pobouření. Už se nepíše, jak to dopadlo, ale hrozilo ji vězení. Křesťane musí akorát spolknout hořkou pilulku a milovníci vlajek jsou stejně nějací extrémisti, normální je státností pohrdat.

+12/0
30.5.2018 16:48

V41l44a44d77i64m28í64r 78H82r88u31b15ý 4117943534869

Já přece nehodnotím, co je normální (i když Váš výčet by Vám mohl poučit). Já dokonce nehodnotím morálku představení. Jen se ptám, zda člověk s odlišnou morálkou má právo kazit moji zábavu jen proto, že se mu nelíbí. Zejména, je-li realizována pro (relativně) uzavřenou společnost těch, kdož si koupili vstupenky. Když vím, že se mně představení nebude líbit, prostě si vstupenku nekoupím (a nemohu být uražen).

+2/0
30.5.2018 18:29

I32v10a83n 27Š60t74í94p44e57k 3172728520639

Jasná karmaR^

+7/−1
30.5.2018 15:31

J30i12r74k57a 68B19r36u47n64n23e83r 4618622359107

R^R^R^

+6/0
30.5.2018 15:14

M93i75l43o44š 91D34v10o26ř56á65č15e65k 2495108300564

Clanek jako od studenta Matfyzu vzdy potesi.

+1/−1
30.5.2018 15:13

K21a25r62e86l 55M56a42s85e26k 9494678859106

Ta karikatura ve stylu Streicherova "Sturmera" je odporná. Rv

+3/−14
30.5.2018 14:55

J65i96r48k94a 50B80r73u38n60n39e29r 4848272909627

Odporné jsou Vaše, převážně názory.

+11/0
30.5.2018 15:14

O52t85o 47J43u65r38n49e47č71k22a 2473280101583

Streicherova grafika byla podle mě odlišná. Ale natrefit se na ní dá. Obvykle na muslimských, anti-semitských transparentech.

+8/0
30.5.2018 15:34

P74e84t41r 39H56a98l17í27k 3547582483829

proboha, omylem jsem klepl na plus. Omlouvám se

+1/0
30.5.2018 22:22

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz