Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J65a28r19a 61R53a34n89k

24. 2. 2017 7:37

Kdyz Vy si z te americke moznosti nejakych 500 kanalu vybirate to nejhorsi, na takove veci se muze divat jen ten, kdo nezna;-)

https://www.google.ca/search?q=alex+jones+trump&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=GtSvWMbxFqGH0wKNs7eoCg

0 0
možnosti

přesně jste to popsal R^R^

0 0
možnosti
Foto

Já poslední dobou nedám dopustit na Supernatural. Bůhví proč se tento seriál v Česku jmenuje lovci duchů. Není to o politice a je to dost dobré

0 0
možnosti

J23a35r91a 42R24a22n13k

24. 2. 2017 7:40

Proc jste sem nedal ty odkazy nad infowars, ty se Vam nelibili?

In Trump's Volleys, Echoes of Alex Jones's Conspiracy Theories - The ...

https://www.nytimes.com/2017/02/.../alex-jones-conspiracy-theories-donald-trump.html

4 days ago - Alex Jones on Friday before hosting his radio show in Austin, Tex. His platforms have gotten record traffic in the Trump era. Credit Ilana ...

Donald Trump still calls Alex Jones for advice, claims the InfoWars ...

http://www.independent.co.uk › News › World › Americas

19 hours ago - Donald Trump enjoys taking advice from those outside the political sphere. A leaked audio recently revealed the mogul-turned-politico invited ...

Stephen Colbert slams reported new Trump adviser Alex Jones ...

http://www.businessinsider.com/stephen-colbert-donald-trump-infowars-alex-jones-2017-2

15 hours ago - Stephen Colbert is deeply troubled by a New York Times report that President Donald Trump's new unofficial adviser is Alex Jones, the host of ..

0 0
možnosti

Hollywood proste resi trauma zvoleni Trumpa. Uz dnes se pisi scenare a rozdeluji role, filmu, ktere budou desit nejenom male deti, ale I dospele s mdlejsi inteligenci. Pripravme se na to.

0 0
možnosti

Viděl jsem několik dílů Homeland v austr.TV, ale zrovna ve stejných dnech dávali na tamním jiném kanále izr.seriál "Chatufim"-rukojmí, který byl z mého pohledu mnohem působivější, emotivnější, bližší realitě, bez zbytečných stříleček.

http://www.csfd.cz/film/335871-hatufim/komentare/

0 0
možnosti

Super, dík. To se rád podívám... R^

1 0
možnosti

R24a45d59e86k 84K90a10r76a83s

22. 2. 2017 21:49

Souhlasím, z toho hollywoodského balastu najít něco, kde je viditelné propagandy minimum, je velmi problematické. Konkrétně Homeland neznám, vzhledem k tématu, kterému se věnuje, jsem maximální propagandu přímo předpokládal a tak jsem jej předem zavrhl. A jak vidím, aspoň u prvních sérií jsem udělal chybu. House of Cards jsem sledoval, protože jsem měl na něj dobré reference. A jak prohlásil Kevin Spacey, představitel hlavní postavy, ve skutečnosti je tento seriál ještě velmi mírným popisem reality. Já mám ale spíše pocit, že v něm šlo hlavně o odvádění pozornosti od jiného druhu špinavostí.

0 0
možnosti

Ten Homeland zkuste.. Ovšem možná tam nějakou masírku najdete. Já už jsem tak znecitlivěn vůči tomu, že slabší propagandu už prostě nevnímám... ;)

0 0
možnosti

J75i57ř91í 78N38o21s70e38k

22. 2. 2017 21:16

Taky jsem se pseudo Alexovi zasmál.

Poněkud neúspěšný pokus. Kdo Alese Jonese zdá, umí si z něho vybrat to věcné, co má smysl.

Kdo ho nezná, v seriálu tu postavu nepochopí.

Nevím, jestli existuje něco mezi :-)

0 0
možnosti

Jsem rád že jsem Alexe nerozpoznal sám... :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky