Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Muj nazor, mozna spatny je, ze tyto vyrazy pouzivali hlavne mene inteligentni psavci chtejici vypadat jako svetaci.

2 0
možnosti
JR

J36a51r81a 23R85a79n26k

30. 5. 2016 20:45

Predevsim lide, jejichz anglicka slovni zasoba je nulova a nebo pouze z textu pisni. Uzasne jsem se bavila, kdyz se o pouziti "hate free" v diskusich dohadovali o presnosti vyznamu, to zde bylo "lingvistu";-D

1 1
možnosti
BK

Ota, skvělé jako vždy. Mám přesně stejné pocity.

R^

3 0
možnosti
Foto

Karma. R^

Na jediný „hejty“ si ze svého dětství vzpomínám na slogan „Hej ty, smrděj ti kejty,“ což byla, pokud matně pamatuji, mj. narážka na nějakou popáčskou písničku od Vondráčkové nebo Zagorové. Tož tak. ;-)

8 0
možnosti
KK

Nenávidět nepřítele je přirozené a rozumné.

2 0
možnosti
Foto

To co jste napsal, tu snad nikdo nerozporuje. V článku jsem však o ničem takovém nečetl. S článkem souhlasím a dodávám, že vydávat nesouhlas za nenávist je zbabělý, opovrženíhodný způsob, jak dehonestovat oponenta a nemuset se zabývat jeho názory. A to je to, oč tu běží.

7 0
možnosti
PJ

já se takhle kdysi divil nad novotvarem "lajkovat" a podivuju se všemu, co pochází z oblastí, který nepoužívám a neznám (což jsou hlavně asociální sítě)

1 0
možnosti
Foto

Lajk? Lajka? Rokenrol mého dětství:

Sovětští mužici

vypustili družici

Lajku do ní nacpali

a nažrat jí nedali,

ryby z toho mají rokenrol.

3 0
možnosti

Popravdě mě víc štvě to přebírání stupidního slova "karbohydráty". Je to jen cizojazyčná verze slova "uhlovodany", které je archaické a vycházející z chybných představ o jejich molekulární struktuře.

Frikulíní, co chtějí vypadat módně a moderně pak přebírají zastaralou předválečnou terminologii.

2 0
možnosti
OJ

Tady jsem možná ten frikulín já. nejsem si jistý, že v onom videu trenér použil tento výraz.. A já se v problematice moc neorientuju, takže mám někde v paměti ten termín zasutý. Ale že se jim česky říká uhlovodany vim. Je to totožné se Sacharidy? nejsem si jistý...

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky