Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mytí nohou je symbolem pokory, ale tím se netrapte, tato vlastnost je vám odepřena. A Kristem sice máváte tak, že karma jistě bude, ale jeho učení vás zcela minulo.Ostatně stejně tak , jako většinu novopečených ochránců křesťanství.

4 12
možnosti
OJ

No v tom je mezi mnou a jimi rozdíl. Já se za světce nepokládám a ani nevydávám.

.

Že mytí nohou je symbolem pokory v křestanském světě, ale něčím úplně jiným v muslimském světě, přece píšu sám.. Stačí pozorně číst.

.

To o čem píšu, je že to co on dělá není žádná pokora ale gesta. Pokoru a milosrdenství poznáte podle toho, že to toho kdo to dělá, něco stojí... A obvykle za to nesklízí vavříny...

.

Já pokorný nejsem. Františel ale zcela jistě také ne.

6 1
možnosti
GV

Souhlasím,už mám delší dobu stejný pocit.

8 0
možnosti
AK

Děsivě dobrý postřeh 8-o ;-(

8 0
možnosti
PK

Pokud František není v nejužším vedení "týmu", který zavádí nový světový pořádek - tak kromě naivity nemám pro jeho jednání rozumné vysvětlení.

13 1
možnosti
IG

Ze všech článků co jsem na toto téma četl, tak mám pocit, že Vy jste trefil podstatu problému.

karma R^

21 2
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky