Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Rozhodně karma, pane autore. Sice si nedělám iluze, že by nějaký významná část eko-blouznivců pomocí Vašeho manifestu "prokoukla" ale i kdyby to pootevřelo oči i jen pár z nich, má smysl to napsat.

Moji známí se nemohou udržet smíchy, když se dozvědí, že jsem byl (velmi krátce a je to už hodně let) ve straně Zelených. Já, její zapřisáhlý nepřítel. Když jsem zjistil, že o ochraně přírody to není, okamžitě jsem ukončil spolupráci.

4 0
možnosti
OJ

Jj, je to hrozná škoda že tyhle strany mají úplně jinou agendu...

1 0
možnosti
OS

Těším se na pokračování. Kdysi, v hnutí, které mělo název Brontosaurus, jsme čistili po jarních povodních břehy našich říček a potoků od bordelu a byli jsme na to taky hrdí. Dneska mi to přijde jako novodobé náboženství, ale velmi pokrytecké. V případě Green Dealu už spíš jako evropská eutanázie.

4 0
možnosti
OJ

Přesně tak. Ono vše, co se příliš rozmáchne přestává fungovat. Je to tak i s běžnou mezilidskou solidaritou.

Leckdo má problém s tím, že senioři berou důchody, ale hlasitě se hlásí k pomoci Barmským ženám a podobným projektům.

4 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky