Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma ! Ale raději neprovokujte, je to tak dobře napsáno, že by se toho mohli nějací "lepšolidé" ještě chytit.;-D

2 2
možnosti
Foto

Jsem znepokojena toliko tím, že jste svou výzvou neoslovil covid-19. To jsem Vám ve volbách asi vymstí.;-)

1 1
možnosti

Že Vy mu ty jeho projevy ke zmatenému lidu píšete?! Přiznejte se! (zasmála jsem se, díky!)

4 1
možnosti

Zatím ne. Ale tajně jsem doufal, že se to k němu donese a najme mě... .)

0 0
možnosti

Přetrpěl jste očividně dost blogů a Váš text je skvělou kompilací současného blogerského šílenství, které se nevyhýbá ani VIP postavám. Váš text je osvěžujícím čtením. Děkuju a moc.

13 1
možnosti
Foto

I64v51a34n 57M84a90r82e33k

29. 5. 2020 21:07

Pobavilo, KarmaR^. . . . . . . Jen aby se to časem nezměnilo ve skutečnost. ;-(

14 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS