Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak mi to rekl Mirek Duin: " Nekur, cvic, a brzy z tebe bude zase chlapik !"

0 0
možnosti
Foto

Pobavil jste, i když Foglarovi svatopříznivci Vám tleskat nebudou.

Mohlo by existovat ješte jiné srovnávání... ale jak se říká: tiše se mlčí o tom, co všichni vědí nebo tuší. Bořit mýty se ale nikomu nechce.

1 0
možnosti

Díky. Ale já se sám považuju za Foglarova svatopříznivce. Četl jsem ho moc rád, ale rychlé šípy - to pro mě mělo takovou atmosféru ...nezapomenutelnou. Považuju to za geniální dílo.. V součinnosti s tím jak je to celé prostředí nakresleno v komixech... Znám z Rychlých šípů snad každý příběh, každou hlášku... Jsem takový šípolog... :)

.

Takže článek to dílo shodit nechtěl.. Vlastně se to celé odvinulo od momentu, kdy mi došlo, koho mi z dnešní doby připomínají Bohouš, Štětináč a Dlouhé bidlo... :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS