Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Několik poznámek a dotazů:

1 Je RT internetová nebo normální televize a jak ji jde naladit? 2. Není to v podstatě tak, že západní novináři musí více předstírat, že se musí do té role "napasovat", zatímco ti ruští ji mají v srdci? 3. Na podobné téma psal i pan Kvapil a já komentoval takto:

Jistě, protože já to vidím trochu jinak. A sice tak, že my, Západ, jsme se poloúspěšně pokusili vyrvat Ukrajinu z přátelského svazku s Ruskem.

Řeknete, že každý národ má právo zvolit si svou cestu, ale co třeba taková Kuba?

A před třemi roky byla situace na Ukrajině taková, že lehkou legislativní převahu měli ti proruští, ale velkou propagandistickou převahu měli ti prozápadní agitátoři.

A my, jako o život, jsme podporovali, i za cenu nedodržování podepsaných dohod a mnoha lidských životů tu násilnou, protiústavní, prozápadní kyjevskou cestu.

A to jenom proto, aby se Ukrajina naprosto dostala do naší sféry vlivu a aby tím bylo celkem výrazně oslabeno Rusko.

A Rusko reagovalo tak, jak reagovalo a vyrovnalo skóre. Tak co s tím, že? K tomu opravdu žádné proruské weby nepotřebuji a také jsem je v životě nečetl.

To, prostě jen, Homo Sapiens dělá to, co dělat má. Pozoruje, přemýšlí, vyhodnocuje a pak zastává nějaké stanovisko.

3 0
možnosti

RT je normální televize. Vysílá anglicky, španělsky, Arabsky a myslím že v několika dalších jazycích, nejsem si jist. V nabídce UPC je anglická verze. Já mám nějaký ten nejzákladnější balíček + dokumenty a RT je součástí.

.

Jinak na youtube lze spustit jednotlivé pořady jsem teď koukal.

.

Co se týče konkrétních kauz jako Ukrajina, atd ... já se nechtěl pouštět do jednotlivostí, protože to by strhlo pozornost na kauzy samotné a ne na to čemu jsem se chtěl věnovat: Tedy vyloženě způsobu práce. Zkrátka, přijde mi zvláštní údiv některých nad tím, že "ruská propaganda" tak dobře funguje, a jejich neschopnost pochopit, že lví podíl na tom má tutlání, popírání a obecně špatná práce západních novinářů.

2 0
možnosti
Foto

Mně v české propagandě překvapuje hodně dlouhou dobu, vlastně od počátku, že se vlastně různorodost a polemičnost objevují pouze jenom na úrovni blogů, kdežto na úrovni profesionálních publicistů je to unisono, posunuté hodně doprava oproti blogům. Konkrétně třeba v přístupu k Rusku. To i za totáče tak od třetí stránce byly větší rozdíly v přístupech MF a RP atd.

2 0
možnosti
Foto

Brilantně popsáno. Tuplovaní karma R^

3 3
možnosti

J40a19r70d44a 58F23i67š54e16r

29. 12. 2016 22:19

A od tohodle marxisty- leninisty vás to musí obzvláště těšit, autore...

2 1
možnosti

možná jste zapomněl na takový detail, co když se rusáci naučili dělat zpravodajství objektivně ? nestranně, nebo alespoň tak nestranně jak to je z jejich strany ještě přípustné ?

6 1
možnosti

Zajímavé. Kritiku z těchto pozic jsem nečekal.. R^ Ale k otázce: Ano, hodně jsem se snažil abych se na věc díval jakš takš objektivně. Přičemž asi je z napsaného přesto cítit, že moje sympatie jsou v současnosti spíše na straně Rusů. jako já jsem přesvědčen že také dělají samozřejmě propagandu. ve smyslu propagace svého úhlu pohledu. Nicméně s jejich úhlem pohledu se dnes dokážu ztotožnit lépe, než s úhlem pohledu západu.

3 3
možnosti
Foto

Spousta výborných postřehů, které gradují až k závěrečnému suchému konstatování : "Novináři, obzvláště čeští novináři, se už takto neptají. Splácí hypotéky."

Bravo!R^

11 1
možnosti

J74i34ř55í 55N38o82s23e52k

29. 12. 2016 20:58

Výborně.

Momentálně Obama bez důkazu o hacknutí amerických voleb Ruskem vypověděl desítky ruských diplomatů. Důkazy nedodá, neb jsou přísně tajné a citlivé.

Další opatření má v plánu.

Moc se těším na info na našich mainstreamech.

Ve FoxNews jsou docela naštvaní.

Myslím, že RT se na tom vyřádí, přesně jak píšete.

http://www.reuters.com/article/us-usa-russia-cyber-idUSKBN14I1TY

5 0
možnosti

J56a54r55d36a 42F70i48š15e66r

29. 12. 2016 21:13

Tím vyhoštěním bychom se měli inspirovat i my. A pořádně probrat těch 140 ruských "diplomatů" v Praze...

6 2
možnosti
Foto

Je mi záhadou, proč v takové příšerné televizi působí například Larry King, kterého jste poněkud náhodou vynechal.

0 0
možnosti

J36a17r25d32a 76F46i65š87e24r

29. 12. 2016 20:35

Je fakt, že posledních pár let dělá rus propagandu velmi dobře, ke škodě ostatního, nepřipraveného světa...

Asi někdy od doby, kdy ministr obrany RF Sergej Šojgu prohlásil, že hromadné sdělovací prostředky se staly druhem zbraní, který je nutné více a lépe používat.

„Nastal den, kdy jsme všichni uznali, že slovo, kamera, fotografie, Internet a vůbec informace se staly dalším druhem ozbrojených sil. Jsou to zbraně, které v minulosti v různé míře působily v událostech naší země, jak ve vítězstvích, tak i v porážkách", řekl ministr na slavnostním ceremoniálu vyznamenávání novinářů cenou Ministerstva obrany Media-As.

1 0
možnosti

Ano, Rusové to pochopili pozdě, ale přece.

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky