Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Zajímavé a oceňuju ten zjevný úmysl o objektivní pohledR^

0 0
možnosti
PS

ČT už ani neskrývá že hraje jen za jednu stranu.Už jim nevěří ani moje 60ti letá máma,a to jsem se nijak neangažoval.ČT a jeho volební studio(Trump),to byla hořká komedie.Na radiožurnálu jsem poslouchal pořad pro a proti(ohledně uprchlíků/migrantů),upoutávka napovídala,že se bude jednat o dva hosty dva rozdílné názory.Pak se dvě individua s naprosto stejným názorem neustále utvrzovala,že většina Čechů jsou xenofobové.Pak se vzali kolem ramen a odešli na kávu.

PS:na podobné téma jsem již psal viz můj blog.

http://petrskrivan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=569824

4 0
možnosti
Foto

ano, místní propaganda je velmi dementní, neboť ji téměř 30 let řídí stejní lidé, dosazení do funkci Václavem Havlem Rv

6 0
možnosti
MR

M80i65l89a50n 45R53a76d13e96k

28. 12. 2016 22:45

bohuzel cilena dezinformace se na nas vali i z tech "verohodnych" medii, napriklad AP. Tam plakali nad osudem atentatnika z Berlina, clovek by blil. (dal jsem odkaz do meho posledniho blogu)

A kdyby me nekdo pred lety rekl ze RT nebo i Al Jazeera bude verohodnejsi, mozna stejne verohodna jako zapadni media tak mu reknu at si da mokry rucnik na hlavu.

To jsme to na Zapade dopracovali, hnus.

9 0
možnosti
Foto

Jak sám vidíte, stejně se všem nezavděčíte. Holt, diskutéři na iDnesu jsou odborníci na všechno.

Já si se zájmem přečtu pokračování.

8 1
možnosti
OJ

Díky.

.

No bylo by to smutné kdybych se zavděčil všem... :)

Rozpoutání debaty mi stačí... R^

4 0
možnosti
VV

Ano, RT vysila snad na vsech satelitech co krouzi okolo zeme. Vysila dokonce v mnoha jazycich. Ale krome akcentu hlasatelek hned kazdy vidi oc jde. Cilene desinformace.

5 12
možnosti
OJ

Já nevím jestli "každý vidí oč jde". Kdyby to, jak píšete, každý viděl, tak by západ tolik nelomil rukama na tím, že masivně přibývá lidí kteří jeho výkladu událostí ve světě nevěří..

14 2
možnosti
Foto

I20v65a32n 55M42a70r79e91k

28. 12. 2016 20:50

Ten poslední obrázek je p.Jurnečko jako na "míru" ušitý pro veškerá informační média a je jedno z které světové strany k nám přicházejí, "Prim" ale hrají ty, které nás informují o dění v EU . Vám karma R^[>-]

8 2
možnosti
OZ

RT se neštítí jakékoliv lži a manipulace a dělá to fakt k blití šikovně, to se musí nechat....

3 9
možnosti
OJ

Tušil jsem, že tady budu asi muset nejednou opakovat, že článek není o tom kdo víc lže. Na to má každý svůj názor a myslím že neexistuje nic, co by přesvědčilo kohokoli z jakékoli strany, aby změnil názor.

.

Tento článek je o metodě práce. Zdá se mi, že ta "naše" strana je poměrně bezradná a tak se uchyluje k tomu samému, jako se uchylovali soudruzi, když rušili Svobodnou Evropu, Hlas Ameriky a Volá Londýn.

11 2
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky