Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi se budeme trochu lišit v pohledu na Čínu, já ji nemám rád, ale to je na dlouhý lokte. Jsem přesvědčenej o tom, že ani velká část demonstrantů není vyhraněna ani tak protičínsky jako hlavně protizemanovsky.

A jinak s Vámi zase v podstatě souhlasím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych nekategorizoval, nemám rád škatulkování, mnohdy ani pisatelé nemají jasno, kdo to vlastně jsou sluníčkáři.

Pokud si odmyslím tyto části, tak s vámi souhlasím. R^

0 0
možnosti

Pane Jurnečko, nevím proč předpokládáte, že s těmi tibetskými vlajkami to byla (jen) sluníčka. Je mnohem víc lidí, kterým vadí vítači i okupace Tibetu.

1 0
možnosti

No dobře. Sice si myslím, že valná většina českých "tibeťanů" se bude rekrutovat z vítačů.. Už pro tu naivitu s jakou nahlížejí na tibetský národ a přehlížejí detaily z jeho dějin, které se nehodí do představy jakýchsi "meditujících hippíků".

.

Ale nešť, třeba máte pravdu. Tak i potom platí že takový protest by měl být možný... (zatímco ničení čínských praporů už nikoliv)

1 1
možnosti
Foto

Nesnáším svou tchýni. Ale když měla přijít na návštěvu - vše jsem v sobě utlumila a pro dobro jejího syna a mých dětí jsem vše udělala tak, jak jsem měla, aby se ta hrozná ženská u nás cítila dobře. Asi nejsem sama, kdo pro dobrou věc nebude v rodině dělat revoluci a hádat se s manželem, že se mi jeho matka nelíbí, protože.... ale je tu i dost těch, co se hádat budou... což je vidět i ve společnosti..

Výsledek byl roky oboustranně prospěšný vztah. Mohla jsem tu bábu rovnou vyhodit ze svého života - ano.. mohla jsem citovat Voltaira.. a domáhat se svých práv.. Jenže otec mých dětí, na rozdíl ode mě - svou matku považoval za ikonu.. skutečně byla hloupým vzorem dokonalosti..

Chci říci - že někdy je nutné se pro větší a vzdálenější cíle prostě chovat slušně a potlačit v sobě malé rozmazlené dítě..

Jestli to bylo správně - to ukáže budoucnost. Ale ten partner, který se tu nyní vyskytl - je mnohem důležitější, než moje tchýně.. a ti, kteří se osobně s touto návštěvou setkali.. to jsou nejúspěšnější z nás.. domýšlejí důležitost tohoto okamžiku pro nás pro všechny.. Já to dokázala pochopit oč jde v případě té hrozné ženské.. proč to nedokáží přijmout někteří jedinci - nedokáží domyslet, oč tu jde? A vyváděli jako rozmazlený nevychovanec? Ti úspěšnější z nás to domyslet dokázali.. a chovali se podle toho.. a podle toho se bude i utvářet budoucnost...

Co myslíte, že vidí mé oči kartářky? Oči té, která se dívá skrz realitu do budoucna... a proč vám toto vše píšu? Co myslíte, že v těch kartách vidím?

4 0
možnosti

Nevím co vidíte, ale doufám že to nečte vaše tchyně... :)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS