Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Už Kristus říkal "nehažte perly sviním", proč, lidé, reagujete na výblitky lidského odpadu??

0 0
možnosti
MB

Inteligentnější je můj pes...

4 0
možnosti
MN

Inteligent Novotný je stejná odrůda pózéra jako je "profesor" Kohout. Ti dva by se měli spojit, přetavit slova v činy, zajet do nějakého záchytného tábora a tam na místě pomoct místnímu personálu s údržbou svých milášků uprchlíků.

7 0
možnosti
VA

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^ Jednou v životě jsem měla tu pochybnou čest se s ,,inteligentem,, Novotným pracovně střetnout a jediné co se mi trvale potvrdilo, že nejhorší havárie je srážka s blbcem ;-D!!

15 0
možnosti
AS

A46d96a88m 19S43t63a85v56a

26. 8. 2015 17:27

a kdo je ten Pavel Novotný? Nemáte tu jeho fotku?

1 0
možnosti
LZ

nejhorší je těmto lidem vůbec věnovat sluchu a pozornosti. Je to taková nula, že to nestojí ani za odplivnutí. Máte karmu. Po přečtení těch jeho výplodů se mi na chvíli zduřily tepny, ale pak jsem si uvědomila, že mě může opravdu urazit jen a jen inteligent, což se v tomto případě nepovedlo ani jemu, ani akademikům. Takže.....;-)

11 0
možnosti
TP

T34o29m42á59š 63P12í92c58l

26. 8. 2015 14:21

Jojo, kdykoliv zavadím o slovo inteligent, Novotný bude první, kdo se mi vybaví ;-D

3 0
možnosti
OP

Ještě mě napadla jedna poznámka: "vědci" jsou určitě nesmírně polichoceni tím, jak k nim přilnul Pavel Novotný, nejnechutnější "celebrita" v Česku

16 0
možnosti
OP

No jo, Pavel Novotný, deformátor lidství. Chybka se vám tam na konci textu vloudila, oni nic nevymyslí, jen se přisají k tomu nejdestruktivnějšímu řešení

3 0
možnosti
VK

Velmi dobře napsáno.R^R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2859x
To co píšu, má vždy vztah ke společnosti a politice. To znamená, že mohu psát prakticky o čemkoli.


Knihy Oto Jurnečky:  Šest pilířů cenzury

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky